Retailerul MAM Bricolaj a realizat afaceri de 57,3 milioane lei în 2022

MAMBricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă prezent pe piața AeRo a Bursei de valori București, a încheiat anul financiar 2022 cu o cifră de afaceri de 57,3 milioane de lei, în creștere cu 7,9% față de 2021, potrivit unui comunicat de presă.
Compania spune că rezultatul din 2022, obținut într-un context complex pentru mediul de business și sectorul de activitate specific, dominat de incertitudine economică, criză energetică și inflație reală de peste 20%, se datorează rezilienței, angajamentului și adaptabilității echipei MAMBricolaj, a clienților care aleg să devină clienți fideli ai retailerului, dar și a investitorilor care au încredere în planurile pe termen mediu și lung ale MAM. 
MAMBricolaj transmite că își menține obiectivele de creștere pentru 2023, atât pentru dezvoltarea rețelei de magazine, cât și în online. Principalele obiective și direcții de acțiune pe termen mediu și scurt sunt creșterea componentei online ca pondere și valoare absolută în cifra de afaceri a companiei, consolidarea financiară, implementarea de obiective calitative la nivel de magazine și de procese care să asigure implementarea și trasabilitatea rezultatelor obținute și să completează obiectivele comune, precum și continuarea programului de investiții cu focus pe retehnologizare ateliere producție PAL și digitalizare procese la nivel de rețea de magazine.
„Din cele trei unități pe care retailerul le deține în București, magazinul Morarilor continuă să fie în topul vânzărilor rețelei, cu o pondere de 46,31% în cifra de afaceri realizată, înregistrând vânzări nete de 26,54 milioane lei. Magazinul Luică, al doilea magazin al rețelei, a generat vânzări nete de 21,38 milioane lei, (37,3% în cifra de afaceri totală).  Magazinul Ghencea, deschis la finalul lunii martie 2021, a contribuit cu 6,09 milioane lei (10,6%) în structura vânzărilor realizate în anul 2022. De remarcat și avansul înregistrat de divizia online a rețelei care a generat vânzări de 3,28 milioane de lei, reprezentând 5,73% din total vânzări nete. Performanțele diviziei online sunt cu 49,1% mai mari  comparativ cu vânzările generate în 2021”, potrivit comunicatului de presă.

Citeste si...  Grupul chinez Alibaba se pregătește pentru lansearea unui rival pentru ChatGPT, care ar urma să fie implementat în toate produsele sale

Cautimasina.ro