Producătorul de medicamente Biofarm a înregistrat un profit net de 69,9 milioane de lei în primele nouă luni ale anului, în creștere cu 6% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce cifra de afaceri a crescut cu 10%, ajungând la 229 milioane de lei, comparativ cu 209 milioane de lei în 2022. EBITDA a atins 81,6 milioane lei, arată un comunicat de presă transmis de companie.
„Rezultatele obținute în primele nouă luni ale anului 2023, confirmă strategia noastră de dezvoltare pe termen lung. Chiar dacă la nivelul întregii piețe CHC se înregistrează o diminuare a consumului, Biofarm reușește să înregistreze creștere de consum și astfel ne consolidăm poziția în CHC, prin protejarea brandurilor de top din portofoliu și prin menținerea investițiilor la un nivel competitiv în categoriile CHC cu potențial de business ridicat. Ne vom concentra în continuare pe dezvoltarea de noi soluții pentru sănătatea pacienților, pentru a răspunde nevoilor acestora și pentru a onora misiunea companiei, aceea de a face bine celor din jurul nostru prin perfecționare continuă,” a declarat Cătălin Vicol, director general Biofarm.
În primele nouă luni ale anului 2023, Biofarm a ocupat locul 2 pe segmentul Consumer Healthcare (CHC), în ceea ce privește numărul de unități vândute. În valoare, compania și-a consolidat vânzările către consumatorul final, înregistrând o creștere de peste 15% față de primele nouă luni ale anului 2022, raportat la prețul de achiziție în farmacii.
Prezentare generală a confidențialității
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.