Grupul italian de modă Stefanel, primul retailer străin intrat pe piața locală, revine în România cu un nou brand, după ce în 2021 a dizolvat filiala locală

Grupul italian de modă Stefanel, primul retailer străin intrat pe piața locală, în anul 1991, dar care în anul 2021 a lichidat și dizolvat filiala locală, revine în România cu un nou brand, Unic Brands.
Magazinul se va deschide sâmbătă, 14 octombrie, la ora 10:00, în Băneasa Shopping City, la parter, și va ocupa o suprafață de 100 de metri pătrați.
„Suntem extrem de bucuroși să anunțăm reintrarea Stefanel în România prin deschiderea unui concept nou de magazin Unic Brands. Acest moment marchează o etapă importantă în dezvoltarea noastră și reflectă angajamentul nostru de a aduce branduri iconice și inovatoare pe piața românească”, au precizat reprezentanții Unic Brands.
Unic Brands afirmă că intenționează să consolideze prezența brandului Stefanel în România prin deschiderea de noi magazine în viitorul apropiat.
În 2021, grupul italian de modă Stefanel și-a închis toate magazinele din România, afacerea fiind preluată de alt retailer italian de modă, dar cu prețuri reduse, OVS, controlat de fondul de investiții italian Tamburi Investment Partners. Brandul mai avea 10 magazine din România. OVS a preluat atât afacerea Stefanel, cât și 100 dintre foștii săi angajați, arhivele mărcii și 30 de magazine monobrand din Italia.
Unic Brands a adus pe piața locală și brandul Guess. Unic Brands a fost înființată în 2009 și deține dreptul exclusiv de a opera magazinele monobrand Guess și Liu Jo pe teritoriul României. Magazinele Guess pot fi găsite în București (Baneasa Mall, Promenada Mall, Mega Mall și Fashion House Outlet), Constanța (City Park), Cluj Napoca (Iulius Mall), Timișoara (Iulius Mall), Iași (Palas Mall), Sibiu (Mall Promenada) și Brașov (Afi Palace). Magazinele Liu Jo sunt deschise în București (Băneasa Shopping City, Fashion House Outlet Militari), Iași (Palas Mall), Timișoara (Iulius Mall) și Cluj (Iulius Mall).
Brandul Stefanel a fost fondat în 1959, de către Carlo Stefanel.

Citeste si...  Gigantul bancar Credit Suisse a înregistrat anul trecut o pierdere de 7,9 miliarde de dolari, cea mai mare pierdere anuală din 2008 până în prezent. Banca elvețiană afectată de scandaluri se așteaptă la o altă „pierdere substanțială” în 2023

Cautimasina.ro

Cele mai citite articole

spot_img