Fashion House, mai mulți clienți și vânzări în creștere în 2022

Fashion House, operatorul singurelor două centre outlet profesionale din România, a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 34% pentru Fashion House Outlet Militari și de 19% pentru Fashion House Outlet Pallady, comparativ cu anul 2021.

Valoarea medie a bonului de cumpărături a crescut cu peste 18% în Fashion House Militari și cu 15% în Fashion House Pallady față de aceeași perioadă din 2021.

Creșterea vânzărilor este susținută și de creșterea numărului de vizitatori cu 12% față de anul precedent.

Mai mult, anul trecut, în Militari, au deschis magazine noi branduri: Samsonite, Hervis, The Cosmetics Company Store (Estee Lauder, Clinique, Origins, Jo Malone, Mac și altele), Sport Vision, Chic Chic și altele.

Anul acesta, tot în Fashion House Militari, dezvoltatorul va inaugura o zonă de restaurante cu un design deosebit care oferă peste 100 de locuri în interior și 150 de locuri în exterior.

De asemenea, va accelera procesul de obținere a autorizațiilor pentru construcția fazei a doua din Fashion House Outlet Pallady, care va debuta în al doilea trimestru al anului 2023.

CITEȘTE ȘI: 7 din 10 vizitatori ai Fashion House Outlet cumpără și produse din magazine

Citeste si...  Cifra de afaceri a Angeline Cake Boutique a crescut la 1,7 milioane de lei în 2022