Campaniile de advertoriale cresc în mod semnificativ expunerea unui brand. De asemenea, ele îți oferă oportunități cu ajutorul cărora poți obține cele mai bune rezultate de pe urma investiției tale. Publicitatea este un lucru în care companiile mari investesc frecvent, dar la fel de bine pot beneficia de pe urma ei și afacerile mai mici.
Numerele sunt clare. Conform statisticilor, companiile din întreaga lume investesc în jur de 500 de miliarde de euro pe an în servicii de publicitate. Iar din toate acestea, publicitatea digitală reprezintă aproximativ 10%.
Advertorialele au început să câștige din ce în ce mai multă popularitate, iar dacă mai este vorba și de advertoriale scrise cu adevărat bine, firmele, în special cele mici, pot obține niște beneficii de neegalat.
De ce sunt importante advertorialele și de ce ar trebui să investești și tu în ele?
#1 Ajută brandurile să devină mai cunoscute
Unul din cele mai importante beneficii oferite de advertoriale este creșterea popularității unui brand. Dacă investești în advertoriale în publicații mari, atunci, în funcție de cuvintele cheie și poveștile pe care te axezi, brandul tău sau produsele ori serviciile acestuia devin mai cunoscute. Cel mai probabil, dacă oferi servicii de înaltă calitate și bunuri cu adevărat valoroase, dar nu ai încă succes pe piață, înseamnă că potențialii tăi consumatori trebuie să se familiarizeze mai bine cu afacerea ta, iar un lucru care îi ajută în acest sens sunt advertorialele.
#2 Educă consumatorii de bunuri și servicii
E un lucru de la sine înțeles, dar, în general, consumatorii sunt mai satisfăcuți de serviciile și bunurile pe care le cunosc bine, decât de cele despre care nu știu nimic și le încearcă pentru prima oară. De aceea, este foarte important să-ți educi publicul țintă și să-l faci conștient de caracteristicile produselor tale. Astfel, citind despre ele în presa scrisă, atunci când le vor cumpăra și le vor încerca pe cont propriu, vor știi exact la ce să se aștepte de la ele și vor fi mulțumiți dacă descoperă întocmai beneficiile despre care au citit.
#3 Îți consolidează reputația
Indiferent dacă este vorba de mediul online sau cel offline, reputația unui brand ar trebui să fie una din cele mai mari priorități pentru proprietarii acestuia. O reputație mai bună înseamnă clienți mai mulțumiți și bineînțeles, mai multe recomandări. Cel mai simplu și sigur mod de a se extinde pentru o afacere la început de drum este prin recomandările directe făcute de clienții deja existenți rudelor și prietenilor lor. Și cum nimeni nu recomandă altora un brand cu reputație pătată și tu ar trebui să investești în advertoriale ca să-ți consolidezi reputația.
#4 Te ajută să câștigi mai mulți clienți
Nu este simplu să scrii advertoriale care să vândă, dar nici imposibil. În principiu, trebuie să înveți să spui povești, iar când ajungi la performanța de a-ți face cititorii să empatizeze cu personajele tale, atunci vei putea să vinzi orice. Iar dacă nu poți să scrii atât de bine încât să-ți dezvolți portofoliul de clienți prin advertorialele tale, nu-ți face probleme pentru că există o mulțime de agenții digitale care pot face acest lucru în locul tău, în cadrul unei campanii de succes.
#5 Te ajută să-ți păstrezi clienții pe care îi ai deja
Nu-i așa că întotdeauna atunci când vine vorba de publicitate de gândești la cum să aduni mai mulți și mai mulți clienți și să convingi mereu persoane noi să investească în ceea ce vinzi. Dar știai că în cazul celor mai multe afaceri de succes majoritatea veniturilor se datorează clienților deja existenți? Gândește-te la situația restaurantelor cărora practic le este imposibil să supraviețuiască dacă nu își fidelizează clientele, la make-up artiști și la hairstyliști, la supermarketurile și buticurile de cartier și la câte și mai câte. Așa cum spune și zicala: nu da vrabia din mână pe cioara de pe gard, și tu ar trebui să pui mai mult preț pe clienții pe care îi ai deja decât pe cei la care deocamdată doar visezi.
#6 Te ajută să-ți depășești competitorii
Indiferent de business-ul pe care îl conduci, o campanie de advertoriale ca la carte de poate ajuta să-ți depășești competitorii în cursa pentru recunoaștere. Întotdeauna brandurile cu mai multă vizibilitate vor avea mai multe vânzări, iar atunci când vine vorba de mediul online, campaniile de advertoriale sunt cea mai bună soluție!