Companie de transporturi daneză, cu activitate în România și alte țări europene: 2022 a fost “un an spectaculos pentru companiile din domeniu”

Industria de transport de mărfuri a crescut cu viteză anul trecut, 2022 fiind “un an spectaculos pentru companiile din domeniu”, pe fondul cererii tot mai mari pentru servicii de transport, este concluzia DSV Road, companie de servicii de transport daneză cu activitate în România și Europa. Creșterea consumului, alături de deschiderea a tot mai multe magazine fizice și expansiunea ecommerce-ului, a generat creșteri pe toate tipurile de transport.
Astfel, în acest context, anul trecut DSV Road a înregistrat o cifră de afaceri de 70 de milioane de euro, mai mare cu 40% decât în 2021, datorită creșterii numărului de clienți și a cererii pentru toate tipurile de transport, în special grupaj și intermodal, anunță reprezentanții companiei.
“2022 a fost unul dintre cei mai buni ani, cu adevărat spectaculos, pentru industria de transport de mărfuri, cu o creștere accelerată a cererii, care s-a resimțit în special din al doilea trimestru. Creșterea cea mai mare s-a înregistrat în activitatea de import de mărfuri, însă și partea de exporturi a cunoscut o perioadă efervescentă anul trecut. Creșterea consumului, alături de deschiderea a tot mai multe magazine fizice și expansiunea ecommerce-ului, a generat creșteri pe toate tipurile de transport în cadrul DSV Road”, declară Sergiu Iordache, Managing Director DSV Road.
Astfel, la nivel de business, în 2022, volumele DSV Road au crescut cu aproximativ 50%.
Totodată, creșteri de aproximativ 40% au fost înregistrate pentru serviciile de transport în regim grupaj, mai ales în contexul inflației. Transportul de tip grupaj permite încărcarea unui singur camion cu mărfurile mai multor companii, cu greutăți între 10 kg 2.500 kg, cu destinatari diferiți, ceea ce ajută la optimizarea costurilor cu transportul de produse până la 80% pentru companii. În acest context, serviciile de transport în regim grupaj reprezintă aproximativ 60% din business-ul DSV Road în România, urmat de transportul intermodal.
De asemenea, cererea pentru transportul intermodal, care presupune combinarea transportului feroviar și a celui rutier, pentru aducerea de bunuri în România, a crescut cu 30% anul trecut, acest tip de transport plasându-se pe locul doi în topul celor mai vândute servicii de către DSV Road pe piața locală.
“Transportul mărfurilor în regim de grupaj sau intermodal va continua să domine pe piață, atât pentru că reprezintă modalități de reducere a costurilor în companii, cât și pentru că firmele din România sunt tot mai interesate să reducă impactul asupra mediului. Iar în acest caz transportul intermodal are un rol esențial, ajutând companiile în strategia lor de atingere a obiectivelor ESG, iar pe noi, la DSV Road, să atingem ținta de reducere a emisiilor de carbon cu până la 40% până în 2030”, explică Sergiu Iordache, Managing Director DSV Road.
Și cererea pentru transport intern de mărfuri a înregistrat o creștere semnificativă, de 25%, și ca urmare a extinderii marilor lanțuri de magazine pe teritoriul României.
În 2022, DSV Road a transportat peste 600.000 de tone de marfă, în special din categoriile automotive, chimicale, IT&C, fashion, pharma și electro-IT, pentru companii mari, medi și micii. Cele mai mari cantităţi de mărfuri au provenit din Germania, Ungaria şi Italia, iar în ceea ce priveṣte exporturile cel mai mare volum de marfă s-a transportat către Germania, Italia şi Ungaria.
România este una dintre cele mai importante piețe din regiune pentru grupul danez DSV, prezent local de aproape 30 de ani. Astfel, pentru 2023, compania se așteaptă la o creștere a business-ului cu 10%.

Citeste si...  Microsoft deschide accesul la chatbotul Bing. Acesta va putea fi folosit de oricine dorește

Cautimasina.ro

Cele mai citite articole

spot_img