Fondul de investiții Cornelius H Group LTD, care deține deja brandul Dulcinella, cunoscut pe piața din România, a anunțat recent un plan ambițios de extindere.
Compania intenționează să deschidă 200 de noi cofetării în toată țara, atât în regim propriu, cât și prin francize.
Această expansiune va permite investitorilor și antreprenorilor locali să acceseze o afacere „la cheie” într-un brand deja recunoscut, beneficiind de infrastructura și clientela existente.
Cât costă investiția minimă în franciza Dulcinella
Pentru preluarea unei francize Dulcinella, investiția minimă se ridică la aproximativ 22.000 de euro. Această sumă acoperă taxa de franciză de 10.000 de euro, taxa de marketing de 1.500 de euro, o redevență lunară de 5% din vânzări și o garanție de 10.000 de euro pentru bunurile oferite în custodie.
Reprezentanții lanțului de cofetării au subliniat că aceste costuri includ accesul la know-how-ul, echipamentele și infrastructura necesare, ceea ce facilitează gestionarea afacerii pentru cei care optează să preia o locație deja deschisă.
Antreprenorii care aleg să preia în regim de franciză o locație deja funcțională vor beneficia de clientela și echipamentele existente, dar vor trebui să renoveze locația conform noului branding Dulcinella în termen de un an.
În cazul unei locații de la zero, costurile de inițiere pot varia între 70.000 și 120.000 de euro, însă Cornelius H Group LTD oferă mecanisme de sprijin pentru reducerea investiției inițiale. Spre exemplu, compania pune la dispoziție echipamente în custodie, reducând astfel costul cu aproximativ 20.000-30.000 de euro, în funcție de dimensiunea spațiului ales.
În ce orașe se vor deschide noile locații
Dulcinella se află în discuții pentru deschiderea unor noi locații în orașe precum București, Brașov, Brăila și Constanța. Potrivit lui Sergiu Diaconu, reprezentant al fondului de investiții, compania preconizează inaugurarea a 7-10 locații în regim de franciză în anul 2025.
Expansiunea susține strategia brandului de a deveni lider pe piața cofetărie-patiserie până în 2029, prin creșterea rețelei și construirea unei noi fabrici de 7.000 mp în Cernica, lângă București.
Fondată în 2005 în Republica Moldova, Dulcinella a intrat pe piața românească în 2021 și operează în prezent 18 cofetării în orașe importante din România, precum București, Iași, Suceava și Piatra Neamț.
Ion Bouaru, cofondatorul Cornelius H Group LTD, a subliniat că Dulcinella oferă tinerilor antreprenori șansa de a construi un business de succes pe baza unui brand bine cunoscut, orientat spre produse naturale și de calitate.
Noile locații vor fi amenajate conform unui concept retro-modern, inspirat din tendințele de design instagramabil, prezent deja în cea mai recentă cofetărie deschisă în centrul Bucureștiului, potrivit Adevarul.ro.
Articolul 200 de cofetării ar putea să se deschidă în România. Cât costă franciza într-o locație „de la zero” apare prima dată în Money.ro.